.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعزام نخستین کاروان زائران مازندرانی در روزهای آینده به سوریه
مدیر حج و زیارت مازندران با اشاره به اینکه با تکمیل ظرفیت، اعزام نخستین گروه از زائران مازندران به سوریه در دستور کار قرار می‌گیرد، گفت: از بهمن ماه پرواز به عتبات عالیات به دو پرواز در هفته افزایش پیدا می‌کند.

به گزارش شمال نیوز، سیدعباس اسماعیلی درباره ثبت‌نام زائران مازندران به سوریه اظهار کرد: ثبت‌نام زائران مازندرانی به‌صورت محدود برای اعزام به سوریه در استان آغاز شده است.

وی افزود:  مشتاقان مازندرانی زیارت اهل بیت (ع) برای زیارت بارگاه حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) نسبت به ثبت‌نام در سایت سازمان حج و زیارت اقدام کنند.

مدیر حج و زیارت مازندران با بیان اینکه ایستگاه پرواز زائران در تهران خواهد بود، تصریح کرد: هزینه سفر یک زائر مازندرانی به کشور سوریه حدود ۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

این مسوول ادامه داد: با نام‌نویسی مازندرانی هماهنگی برای اعزام زائران به سوریه صورت می‌گیرد.

اسماعیلی با اشاره به استقبال مازندرانی‌ها برای ثبت‌نام به سوریه، تصریح کرد: با تکمیل ظرفیت، اعزام نخستین گروه از زائران مازندران به سوریه در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی با اعلام اینکه پرواز به عتبات عالیات نیز با ظرفیت هر پرواز ۱۳۰ نفر درحال انجام است، اظهار کرد:  از بهمن ماه پرواز به عتبات عالیات به دو پرواز در هفته افزایش پیدا می‌کند.

مدیر حج و زیارت مازندران یادآور شد: از ۲۳ آذر ماه سال جاری تاکنون ۷۶۰ زائر از استان مازندران به کشور عراق سفر کردند که  اعزام هوایی زائران مازندرانی از فرودگاه دشت ناز به فرودگاه نجف در دستور کار قرار دارد.

این مسوول با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، خاطرنشان کرد: باتوجه به استقبال زائران مازندرانی از سفر به کشور عراق و درخواست مدیران دفاتر و شرکت زیارتی،  برقراری پرواز دوم از مازندران به کشور عراق در حال برنامه‌ریزی است که از بهمن ماه این مهم انجام خواهد شد./فارس

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.249 seconds.